Low Carb Friends

Low Carb Friends (http://www.lowcarbfriends.com/bbs/)
-   JUDDD (http://www.lowcarbfriends.com/bbs/juddd/)
-   -   I just ate... (http://www.lowcarbfriends.com/bbs/juddd/753133-i-just-ate.html)

2BoysMom 01-10-2012 08:02 PM

I just ate...
 
a fresh from the oven chocolate chip cookie and 2% milk. :up::yummy:

sophiethecat 01-10-2012 08:03 PM

:jumpjoy: Yummmmm!!! :high5:

SoHappy 01-10-2012 08:05 PM

Quote:

Originally Posted by 2BoysMom (Post 15316347)
a fresh from the oven chocolate chip cookie and 2% milk. :up::yummy:

Gasp! :eek:

:hyst:

I just polished off a nice bowl of vanilla ice cream with Hershey's chocolate syrup over it!
We're going to the place with the hot flames forever. :sad: No, we're not! :hyst:

julietcc 01-10-2012 08:32 PM

I shouldn't be reading this thread on a DD :laugh: I do have a tube of chocolate chip cookie dough in the fridge I forgot about. I'm making those tomorrow!

Gotta love JUDDD!

sophiethecat 01-10-2012 08:36 PM

You just reminded me, Julie, I have a package of chocolate chip cookie dough in the fridge!! I know what I'm making tomorrow :)

KeirasMom 01-10-2012 08:37 PM

I just had to "make" myself eat full fat yogurt with raspberry preserves. This WOE is really for dogs! Have you ever noticed how happy and unconcerned with weight dogs are? :lol:

Tyl 01-11-2012 02:01 AM

you guys are hilarious...i have been following the girl scout cookie thread on the pg and i'm really craving cookies right now...of course, i bought one of those sampler cheesecakes when i was at aldi this weekend, so that's really all the dessert i need for the next two weeks, but after that...i'm tracking down some cookies!

gotsomeold 01-11-2012 02:26 AM

I'm gonna eat chocolate - tomorrow!
Bet your bottom dollar that tomorrow there's a way!

Just thinking 'bout tomorrow,
Clears the way to lo-calorie food and waiting today!

When I'm stuck with a day that's tea and veggies,
I stick out my chin, and grin, and say.....

Gonna eat chocolate tomorrow!
So I got to hang out 'til tomorrow - come what maaaaaaaay!
Tomorrow
Tomorrow
There's pizza tomorrow!
It's only a day awaaaaaaaaay!

E.W. 01-11-2012 03:28 AM

When Pat just talked about eating ice cream and said " we are going to that place with hot flames forever no were not" " It made me think about Baked Alaskia... well maby on an UD but it sure would be hard to fit Baked Alaskia in on a DD wouldn't it? And today
is an UD for me and while Golden Corral won't have Baked Alaskia I think I will find enough
to eat there ! Well with all that talk about cookies it reminds me Golden Corral will have
some cookies and today is an UD ..... Hope you all have a good day today.

sophiethecat 01-11-2012 07:19 AM

Quote:

Originally Posted by gotsomeold (Post 15316591)
I'm gonna eat chocolate - tomorrow!
Bet your bottom dollar that tomorrow there's a way!

Just thinking 'bout tomorrow,
Clears the way to lo-calorie food and waiting today!

When I'm stuck with a day that's tea and veggies,
I stick out my chin, and grin, and say.....

Gonna eat chocolate tomorrow!
So I got to hang out 'til tomorrow - come what maaaaaaaay!
Tomorrow
Tomorrow
There's pizza tomorrow!
It's only a day awaaaaaaaaay!

:hyst: :clap: Love it! This is a DD anthem :)

Quote:

Originally Posted by E.W. (Post 15316620)
When Pat just talked about eating ice cream and said " we are going to that place with hot flames forever no were not" " It made me think about Baked Alaskia... well maby on an UD but it sure would be hard to fit Baked Alaskia in on a DD wouldn't it? And today
is an UD for me and while Golden Corral won't have Baked Alaskia I think I will find enough
to eat there ! Well with all that talk about cookies it reminds me Golden Corral will have
some cookies and today is an UD .
.... Hope you all have a good day today.

:hyst: Cracked me up, thanks EW :) Have a good day and enjoy your meal.

SoHappy 01-11-2012 07:27 AM

Quote:

Originally Posted by E.W. (Post 15316620)
When Pat just talked about eating ice cream and said " we are going to that place with hot flames forever no were not" " It made me think about Baked Alaskia... well maby on an UD but it sure would be hard to fit Baked Alaskia in on a DD wouldn't it? And today
is an UD for me and while Golden Corral won't have Baked Alaskia I think I will find enough
to eat there ! Well with all that talk about cookies it reminds me Golden Corral will have
some cookies and today is an UD ..... Hope you all have a good day today.

Ha! :hyst:

We could be eating baked Alaska in that place with the hot flames forever. Naw.....

Enjoy your UD at the Golden Corral. We don't have one of those here, but one thing I did love about it the two times I visited one in Colorado was the great salad bar choices and the fact that they actually offered a nice big variety of vegetables! Well, lots of choices for about everything, actually. Have fun.

theredhead 01-11-2012 07:47 AM

Eating cookies is a dirty job, but SOMEBODY'S got to do it! :dunno:

pjsam1156 01-11-2012 07:13 PM

Quote:

Originally Posted by julietcc (Post 15316408)
I shouldn't be reading this thread on a DD :laugh: I do have a tube of chocolate chip cookie dough in the fridge I forgot about. I'm making those tomorrow!

Gotta love JUDDD!

I don't even bother to bake them, Julie. I usually just peel that thing like a banana and eat it!!:hyst:

Dottie 01-11-2012 07:20 PM

Quote:

Originally Posted by Tyl (Post 15316587)
you guys are hilarious...i have been following the girl scout cookie thread on the pg and i'm really craving cookies right now...of course, i bought one of those sampler cheesecakes when i was at aldi this weekend, so that's really all the dessert i need for the next two weeks, but after that...i'm tracking down some cookies!

I love lemon cookies. I could ignore them all until they did THAT!

btw I had a toasted peanut butter and banana sandwich this morning lol :)

SoHappy 01-11-2012 07:29 PM

Quote:

Originally Posted by Dottie (Post 15319612)
I love lemon cookies. I could ignore them all until they did THAT!

btw I had a toasted peanut butter and banana sandwich this morning lol :)

Oh, that's right, Dottie. Tell everybody and spread the evil! :annoyed:

:hyst:

Tyl 01-12-2012 01:20 AM

Quote:

Originally Posted by Dottie (Post 15319612)
I love lemon cookies. I could ignore them all until they did THAT!

btw I had a toasted peanut butter and banana sandwich this morning lol :)

i know lemon cookies yum! i want some and i want some very very soon!

Quote:

Originally Posted by SoHappy (Post 15319624)
Oh, that's right, Dottie. Tell everybody and spread the evil! :annoyed:

:hyst:

LMAO!!! :hyst:

2BoysMom 01-12-2012 01:19 PM

Quote:

Originally Posted by Dottie (Post 15319612)
I love lemon cookies. I could ignore them all until they did THAT!

I'm with you....lemon is my FAVORITE!

dasiey 01-12-2012 02:30 PM

you guys are to much:hyst::lol::hyst:


All times are GMT -7. The time now is 04:23 PM.